22 September 2010

Beli Rumah Di Venice?

my sis agak kemaruk sekarang nak beli rumah...yang jadi mangsanya aku. terpaksa merata tolong pergi cari rumah sekitar Manjung. dan aku pula terpaksa menunggu masa lapang encik suami untuk mencari rumah.

kami pergi dua pemaju yang ada di Manjung..Kar Sin dan ala lupa plak namanya..

Kar Sin memang melampau rumah banyaknya di Manjung.. aku rasa sebahagian besar, rumah di Manjung..memang Kar Sin yang buat.. termasuk no19..hehehehe

lagi satu pemaju...sekarang ini tengah buat fasa 2B dan apartment yang menghala ke Teluk Batik.

dan yang menjadi pilihan adik aku adalah DKLS... nak juga rumah kawasan orang kaya...Venice le apa lagi..

harga RM255 000 

 
pelan rumah 

 
yang warna merah tue..la kawasannya 

kerja aku...hari ini... kena pergi bayarkan deposit rumah...10%. pasal adik aku cakap, bank sudah meluluskan permohonannya. bila dah bayar deposit... ini aje yang dapat bersama resit

 

ane - hadiah aku dulu lagi cantik..selamat membuat hutang yang baik la..adik ye

4 comments:

GaDis CoMeL said...

ohhh.. kak no19 dok kat manjung ek? mungkin nanti kita boleh jadi jiran. hehe.

awek cung said...

@gadis comel....ooooo nak kawen dengan navy rupanya.hehehe

GaDis CoMeL said...

hahahha... no comment... tapi tak semestinya navy kan... keh3x

awek cung said...

@gadis comel ayat cover line jer...hahahahahha tak kisah la kawen dengan sapa pun janji suka sama suka kak

Related Posts with Thumbnails