21 September 2010

Banjaran Titiwangsa

Hari Raya ketiga...

balik manjung..ikut jalan Grik...

jantung aku berdebar betul...takut sangat jalan nie. dah la bengkang bengkong.. naik dan turun gunung lak. menakutkan.kalau encik suami tak kerja esok..mesti aku suruh dia lalu KL dulu...tak ada la menakutkan sangat.

bilangan kereta di atas jalan biasa-biasa saja. jem pun hanya sebelum sampai ke Jeli. itu pun pasal Datok Mustapha Mohd buat rumah terbuka.

yang aku terasa sadis nya bila dah sampai ke Bandar Jeli... aku nak beli akok!

(sumber : ibnismail.wordpress.com) 


penat gak memusing cari kedai tersebut... (iyelah selama ini order air liur je dengan adik ipar suruh beli)

(kedai akok yang sedap ini Bandar Jeli..kedai Kak Ta) 

malangnya tutup. waaaaaaaaaaa aku tak makan akok sedap langsung la tahun ini..sadis2

ane : banyak betul papan tanda yang pelik...tapi encik suami tak mau berhenti langsung ambil gambar!

2 comments:

GaDis CoMeL said...

sedap ker akok ni? tak pernah mkn sebab tengok macam tak sedap. keh3x

awek cung said...

@gadis comel kalau orang pandai buat akok, memang teringat2 la..tue yang melilau cari akok yang sedap

Related Posts with Thumbnails