24 September 2010

Macam pergi Chow Kit je?

dua hari berturut-turut... aku bawak kereta macam pergi Chow Kit. pandu daripada Manjung ke Bangi ke Puchong dan balik semula ke Manjung dalam hari yang sama.

penat? memang lah. sapa kata tak penat.
aku rasa macam ada masalah jiwa raga la pulak yang melanda dalam hati. kes kritikal nie. duit habis isi minyak untuk tak peduli nih. orang lain berjimat cermat lepas raya... aku pulun kasik perabih kat tangki minyak.

dah la ada banyak sekatan polis dan JPJ. polis trafik jangan cerita la.. ramai nya. kena tembak dengan polis trafik? entah lah kena la kot. kalau kena dengan jpj, melayang lagi la duit nak pasang tinted baru. lagi la semalam aku hempuk kereta di luar kelajuan yang biasa. dalam hujan aku bawak semacam...

apa yang melanda di jiwa aku sekarang nie? nampak gayanya aku kena off sekejap la. serba serbi tak kena. kena muhasabah dan muhasarawak banyak...

ane - aku yang serabut!

No comments:

Related Posts with Thumbnails