10 August 2010

Pesta Konvo UKM ke -38 part 2

Encik suami bersetuju dengan cadangan aku untuk pergi ke pesta konvo. sebab kami berdua bersependapat..apa yang best sangat kat pesta konvo UKM ni? (apa yang penting kerjasama!)

kami sampai di UKM pada jam 8.30 malam. dan sangat bernasib baik..dapat memarkir kereta berhampiran dengan tapak pesta..kalau tak penat la berjalan kaki ke tapak pesta (naik bukit ooo).my sis dah mula rambang mata...tangan dia tak habis-habis pegang shawl. perkataan yang asyik terpacul di mulutnya hanyalah shawl jojet. shawl jojet. shawl jojet. shawl jojet.

aku dan encik suami..rilek aje..jalan-jalan kan.

apa yang best di pesta konvo...
  1. banyak betul orang jual tshirt muslimah...di mana-mana daripada fesyen biasa-biasa sampailah fesyen yang luarbiasa.
  2. shawl. macam jenis dan warna
  3. dress yang terkini
  4. baju kurung
  5. inner yang bermacam-macam warna (murah lagi di pasar tani dan kedai luar mydin)
  6. aku dapat rasa juga akhirnya KFC. (betul la..kurang lebih je rasanya)
  7. encik suami pun borong beli tshirt jugak. senyum lebar lagi.

apa yang aku rasa...

kenapa aku tak jumpa fakulti yang buka booth huh? kecuali fakulti perubatan..
zaman aku dulu, setiap fakulti buka booth... mana perginya ROTU, polis, st john (ini aje nama yang aku teringat)..pasal apa tiada booth? atau aku yang tak jumpa cari? tapi yang pasti aku tak nampak bayang pun...........


penat aku dok ingat sapa la gerangan mamat ini yang menyanyi malam itu.. tak ingat langsung. suara sama. lagu biasa dengar....(nampak sangat aku tak ambil kisah dah hal-hal duniawi ni..T_T)

ane-pesta konvo3. dalam kereta terdengar lagu ni..6th sense rupanya..ehmm, esok nak gie mydin lak..shopping!

4 comments:

Encik aMin said...

wah, pegi konvo semata-mata utk shopping? xsanggup sye nak bersesak2.... :p

nosembilanbelas said...

@Encik amin ..ini pertama kali pergi pesta konvo UKM..so, tak adalah jem pun malam tu..orang tak ramai pun..parking senang..maybe pasal datang awal kot..T_T

ibuintan said...

ane..selamat berpuasa dan semoga mendapat keberkatan dibulan yang mulia ini..
shoping jgn lupe

Uncle Lee said...

Hi No. 19, thats very nice, going to the Pesta.
Should be very interesting, meet old friends too.
Anyway, just dropped by to wish you a pleasant puasa month.
You keep well, stay easy, Lee.

Related Posts with Thumbnails