07 August 2010

Pesta Konvokesyen UKM 2010

aku baru terperasan masa nak ambil kereta di tempat letak kereta. banyak betul bunting yang berada di tiang-tiang sepanjang tempat letak kereta itu.


soalan yang pertama di fikiran aku adalah...
best ke pesta konvokesyen UKM ini?
boleh lawan ke pesta konvokesyen UPM dalam pertengahan tahun era 1990an?
bukan apa..aku dah lama tak pergi pesta konvo..dah lupa macam mana apa yang berlaku di sana..
sampaikan encik suami pun boleh tanya soalan yang sama?apa ada kat sana?
aku jawab; dua minggu lepas memang ada konsert. yang nie tak tahu.

aku suka pesta konvo UPM era 1990an..
perghhh
konsert angguk-kepala-tak-hinggat-macam-apa-ke-benda-ntah... memang syok masuk itu..(iyelah muda belia lah katakan)
tapi bila dah nak abih era 1990an, masa itu, pro-pembangkang yang ambilalih..tak ada dah  konsert angguk-kepala-tak-hinggat-macam-apa-ke-benda-ntah...
lepas itu, aku tak pergi lagi dah..


sekarang...
pesta konvo UKM lak..2010

emmmm BEST KE?

ane - kalau encik suami rajin nak bawak aku...aku pergi la..T_T

2 comments:

Amri Rani said...

Teringat masa konvo dulu....

nosembilanbelas said...

rindu gak masa pesta konvo dulu2..

Related Posts with Thumbnails