11 November 2010

Terima Kasih Sayang

masa aku mula start blogging nih..aku tengah cuti..
semuanya gara-gara Pizza Hut ikan tue la.
masa tue, sempoi gila.. masa free jangan cakap la..
sekarang, macam tak cukup kaki & tangan aku dibuatnya..bila masa nak membaca, menulis tesis lagi, nak siapkan assignment lagi..
tapi yang pentingnya....*kerjasama* aku sudah abih peksa..
esok..pulun BW..
sian BE aku terkontang-kanting..hehe3. sorry encik nuffnang..

tapi jutaan terima kasih la..yang masih lagi dok menyinggah..paling top encik blur a.k.a jiwa kacau...memanjang hari2 ada...ramai lagi la..adik megan fox yang nak kawen dah tue..(tak mau ajak ke?) uncle Lee (walaupun aku tak dan nak baca cite terbaru dia..ramai lagi la (jangan la kecik atie kalau aku tak tulis..nanti, aku tulis lagi nooo..

sekarang aku nak tidoq dulu...mata dah tak berapa boleh nak bukak dah..
aktiviti & sesi lupa daratan aku sudah berakhir yaaaa.
esok PULUN BW SAMPAI PENGSAN...

No comments:

Related Posts with Thumbnails