27 November 2010

Penat

26 November 2010


(sumber; desaminium.com) 


     penat aku seharian terpaksa menunggu di rumah sehari suntuk..semuanya gara-gara tangki air pecah. nasib baik, plumber faberet bonda ada. beres gak banyak perkara. tapi hakikatnya aku penat pasal kena tunggu rumah..
     masa telefon, dia kata akan datang jam 9 pagi. tiba di hari kejadian, dia boleh lak datang awal. jam 8.30 pagi sudah bunyi hon van, depan rumah. terlebih 'punctual' lak mamat nie. aku baru je dua suap nak makan nasi kerabu. dia sudah sampai.

(sumber; yuzamri.blogspot.com) 

     btw, semuanya sudah beres. tangki 300 gelen yang pecah itu sudah ditukar ke 150 gelen sahaja. (aku suka statement dia; kita bukan duduk kampung, air selalu tak ada. kita duduk kawasan bandar la). aku terima la statement itu. pasal alamat rumah aku ada perkataan BANDAR.. haha3
  

No comments:

Related Posts with Thumbnails