07 October 2010

Taman Nakhoda

ingat lagi tak masa aku kena merayau cari rumah untuk adik aku. ini antara hasil yang aku dapat. kalau korang berminat (heehehhee sebut no rumah aku pada kak linda ya), kena ingatlah..ini semuanya hasilan sebelum bulan puasa..jadi aku tak pasti ada lagi ataupun tidak..


(muka depan)


(rekabentuk)

(isi kandungan)


Taman Nakhoda ini bersebelahan dengan UniKL yang terletak berhampiran dengan Jambatan Sungai Manjung (Sungai Dinding). Sebelah UniKL akan dimajukan Taman Awam (aku rasa rekreasi). Sepanjang Sungai Dinding pulak terutamanya yang menuju ke laut akan dimajukan menjadi kawasan perkapalan bagi negeri Perak (macam tak berapa betul istilah yang aku gunakan). sebab itu UniKL ada kursus jurutera kapal / marin.

Harganya murah sedikit berbanding dengan kawasan Seri Manjung. pasalnya jauh sikit. aku rasa tak adalah jauh sangat. lebih kurang 15 km saja. masa aku dan encik suami pergi tanya, ada lagi 10 unit bagi unit tengah.

ane - tetiba rasa macam cik rohaniah lak.hehehee

7 comments:

hiro said...

buat design uma gua juge

GaDis CoMeL said...

kak no 19,

nanti boleh mintak kak cari kan keja kat manjung n sitiawan kan? huhu.. tak tau nak keja apa kat sana..

awek cung said...

@hiro hihi3. meh sini ongkosnya mana?

awek cung said...

@gadis comel nak cari kerja kat sini? wow!sebab akak pun transfer je kerja ke sini..tak tau lak kot ada kerja kosong ke? hehe3. cuma 7 thn lepas kak ipar ckp, kalau sampai sini baru nak mintak kerja, payah sikit. tapi itu dah lama..tesco dalam proses nak siap..try le

NICK IRFAN said...

menarik design ni...

awek cung said...

@nick irfan ini semuanya standard design nie manjung..kalau kar sin yg buat la

azhar adenan said...

Salm, saye nak tau sape pemaju rumah sebelah tmn nakhoda tu

Related Posts with Thumbnails