30 October 2010

Fesyen

(sumber : truewarnashinesthru.blogspot.com)


Kalau korang gila shopping online.... banyak tempat yang best gak...
selalunya aku boleh perasan kat mana bebudak "U" shopping..hehe2 (tak boleh gelak lelebih..)

sebahagian besarnya akan merayap ke blogshop yang jual baju 2nd hand a.ka. bundle ..errr tapi aku rasa kalau bundle bukan 2nd hand dah..dah ber'hand-hand' jadi..(rasa macam beli kereta lak bunyinya).

(sumber : akutaknaktension.blogspot.com)

kedai yang selalu aku languk tengok bebudak nih...
  1. dania's bundle atau nama glamer "bla3" panjang sangat...gie jenguk la kalau nak tau.
  2. yang tengah top sekarang dresskami..siap masuk KOSMO tue
  3. 1st class bundle online..korang pernah sesat masuk sini tak?..pasal harganya murah sangat
  4. pakaian wanita ..sama je dengan yang atas.. tokey yang sama.. 
  5. love live lifestyle ... yang kat sini orang kerja pun ada gak shopping dengan dia
  6. elegant dress.. haaaaaaaaa ini dalam facebook semuanya harga RM19...tapi aku rasa lebih kepada blouse bukan dress
  7. Anna bundle....not bad untuk permulaan. baju tak banyak lagi..tapi memanjang aku tengok sold out.
(sumber : meymieamelia.blogspot.com)


kedai jual baju baru....


  1. ladiesfash........ sepatutnya tukar nama ladiesfast...sebab aku selalu baca NOS & Slap Me Why Dun You.......memanjang dia orang puji service yang disediakan..
  2. Jessabella Plus Size Stealz...... kalau korang pakai baju plus size...dia ok gak kot...ada harga murah..dan ada yang boleh tahan...tapi aku tengok tak pernah melepasi RM50 untuk sehelai baju lagi
  3. Cucucamber........seangkatan dengan Jessabella.....plus size babe. cuma suka tengok pilihan dia..berbeza daripada blogshop lain
  4. Meylle....campur-campur...macam2 ada
  5. Singurl closet ...kalau terasa nak pakai baju yang sama dijual online..kat sini pun ok gak ..macam agape boutique..


tak nak beli barang buatan Malaysia

  1. 6pm.com.........standby kad kredit yang clear..tak ada hutangnya..korang mesti terkejut beruk bila dia buat sales.hehe3
  2. Nordstorm seangkatan dengan 6pm.com (diaorang ialah shopping complex...bayangkan pavillion yang jual barang online...) sales? hangat
  3. Steve Maiden........aku jatuh cinta dengan kasutnya...
aku?
aku kan suka shopping........tak ada masa nak gie kedai...online pun ok gak..
tapi sempat ke aku nak beratur 4hb November nieeeee... ada lagi kerja tak bereh nihhh

peringatan terbaik aku...........

JANGAN SHOPPING KEDAI ONLINE YANG NAMPAK MACAM TAK ADA ORANG BELI (KANG DIA TIPU DUIT KORANG ) AKU TAK BERTANGGUNGJAWAB.

ane - hakikatnya aku :     stresssssssssssss. ada lagi yang tak beres nihhh. nak peksa dah nie

No comments:

Related Posts with Thumbnails