14 October 2010

Hilang?

(sumber : abuafham.blogspot.com) 

aku tak ada hilang ke mana...hilang sat je daripada rumah nie...(tak kisah la alam realiti ke fantasi ke). malah rumah aku nie pun...aku dan encik suami pun sama naik je tahap ke bizi an nya...

(sumber : gikania.blogsome.com)

 jadi, kalau aku di anggap orang halimunan pun sama je la.... cuma aku bukan nya cik siti balqis.
sendiri buat..sendiri cari pasal...(sapa suruh gatal2 mintak gi belajar lagi..elok2 dah kerja ..huhu3. errr tapi syok ooo.rasa muda belia semula..)

(sumber : geezodafar.blogspot.com)

jadi aku memang selalu ada di sini...depan laptop ..internet on 24 jam..(jurnal...tesis..assignment..exam...)
tapi aku memang tak boleh nak singgah blog aku.waaaaaaaaaaaa

(sumber : awan-punya.blogspot.com) 

4 comments:

GaDis CoMeL said...

sambung blaja balik ek? kat mana?

Uncle Lee said...

Hello No. 19, just dropped by say hello.
You have a pleasant week and keep well, Lee.

nosembilanbelas said...

@gc rahsia. haha3

nosembilanbelas said...

@uncle lee saya tak sempat nak baca artikel uncle.. ari nie free..tengok dah tak ada. huhu

Related Posts with Thumbnails