03 September 2010

abang-ensem-punya-blog-macam-hampeh-part-2

korang tau tak betapa susahnya aku nak mengutuk encik abang ensem.
sepanjang hari aku rasa bersalah yang amat.
sifu besar nie. aku tak akan kutuk punya.

tapi kerana duit raya RM55 ..hehehehhe aku lakukan jugak. so, kalau korang ingat aku saja-saja nak kutuk encik abang ensem..sorry la.. tengok kaki aku yang gebu ini elok-elok ye..aku kan awek cung..hihihi

tapi aku rasa strategi encik abang ensem berjaya la. trafik blog encik abang ensem daripada semalam hingga la hari ini mesti naik mencanak-canak punya.. tahniah la encik abang ensem.

ane-lega!

4 comments:

Ezao' Edogawa said...

ohh...
ada contest rupanya...
kedekutnya hadiah rm55 je?
hahaha...

Abhamz said...

salam, rm55...lepas duit minyak balik kampung, raye ni..

nosembilanbelas said...

@ezao'edogawa hehehehe kira ok la tue..orang nak kasik rm55

nosembilanbelas said...

@abhamz memang lepas buat duit minyak nie

Related Posts with Thumbnails