29 August 2010

Seafood Lasagna Pizza Hut


aku terasa hampeh bila buka penutup bekas yang mengandungi seafood lasagna Pizza Hut yang dibeli dari Pizza Hut Sitiawan.

hemmmmm. pasal apa la diorang masak macam nie? (ini masak pakai tangan ke kaki?) boleh ada kerak lak? ini pakai oven ke kayu api?

dulu tak macam nie pun

ane - aku nak komplen!

7 comments:

shaa bonitaa said...

mcm bkn rupa pizza..mcm roti canai nenek sy buat jek..hohoo~~

Kancilbiru said...

eeee tolonglah komplen..teruk sangat nih...huhuhuu

Uncle Lee said...

Hello 19, looks real good tu lasagna. Ada lagi?
You have a beautiful hari merdeka, best regards, Lee.

nosembilanbelas said...

@shaa bonita tak rupa lasagna kannnn

nosembilanbelas said...

@kancilbiru memang.. dah komplen.

nosembilanbelas said...

@uncle lee tq. saya tak cukup masa nak online sekarang.waaaaa

Anonymous said...

What's up, I desire to subscribe for this weblog to get latest updates, thus where can i do it please help out.

Visit my page ... http://www.offersdailyus.com/3-months-half-price-hd-pack-upgrade-at-sky-online-existing-customers/

Related Posts with Thumbnails