20 August 2010

Mana Tahan?

(sumber : militaryphotos.net) 

pasal apa la lama sangat KD Kelantan bawa captain jack sparrow ini pergi?
tak tertahan menanggung rindu.
ini yang rasa sayu.
minggu lepas sudah penggambaran raya bersama TV1.
minggu ini, bukannya jauh sangat pun..Pulau Jarak  dan Pulau Perak je..

(sumber : members.virtualtourist.com) 

tapi aku rasa berbatu-batu jaraknya...

ini yang mula rasa macam nak beli telefon satelit...

4 comments:

It's Me said...

mana tahan gunung tahan....tapi kena tahan juga sebab bulan puasa bulan menahan segalanya....

nosembilanbelas said...

@It's me hahhahahahaha. ke situ lak

misyamissyou said...

sabar ye..i know how you feel..hm..dh tu yg kite nak..mksud sy akak la..hehee..sy dh berakhir dh.. :( nanti bile dah balik..mesti best..hehee

nosembilanbelas said...

@misyamissyou heheehehe dah balik dah pun semalam...

Related Posts with Thumbnails