15 July 2010

harga minyak naik esok..

(sumber : chromosome.wordpress.com)


pergi isi minyak cepat...........walaupun naik sikit je...
tapi bila dah isi penuh tangki....berapa dah tue..
naik 5 sen..darab la korang..

aku?
baru balik dari isi kura-kura....
encik nevi? harap2 sempat la dia isi minyak..
kat laut lagi penggambaraan untuk hari raya bersama TV3..

ane - nasib aku tak beratur lama

8 comments:

faizzazh said...

shit btoiii..... yg papa kedana brtmbh papa.. yg kaya akn bertmbh kaya...

::fadxieza:: said...

naseb baek g keje nek bas..
huhu

nosembilanbelas said...

faizzazh > tak tau nak kata apa la dik oiii..org yang dok kat tengah2 la jadi mangsa


fadxieza > jangan risau..tambang bas tak naik sesegera minyak...diorg gaduh2 dulu, baru naik harga tiket

khalidahmacambaguss~O_o said...

alaaaa.....minyak naik...?? bodo la sapa yg bg minyak naik harga ni...(sedih)

RaMa2UnGU said...

hmm..tak isi pun mlm tadi..sbr je la minyak dah naik..mknanya lps ni kene la kurangkan bergerak...hehhe

anak said...

khalidah > sedih sgt..pasal minyak naik..dah la kena bergerak banyak sekarang..

rama2ungu > kurang bergerak..kena pk alternatif gak la yeee. kita ni rakyat biasa saja

Muara said...

naseb baek g keje nek bas..
huhu

salah satu pandangan dari rakyat malaysia yang bernada tak kisah dan memikirkan tentang diri sendiri maaflah saya bukan kata kepada si pekomen ini seorang dan semata-mata kepada beliau... tetapi umum...

sebab itu kera jaan hari ini sesuka hati menaikkan harga barang demi kepentingan nafsu mereka(UMNO)

anak said...

muara > tak berani nak komen. walaupun perenggan akhir tu..rasanya berbakul-bakul boleh komen, kalau ikut cakap harakah la.

Related Posts with Thumbnails