22 August 2010

Lima Bintang

19 Ogos 2010

aku baru menge'cek' nuffnang. dan sungguh terkejut apabila bintang aku yang selama ini dok berwarna tiga bintang menjadi lima bintang.....bestnya rasa. terasa glamer sorang-sorang pagi nie... dok tersengih aje..terasa macam mula-mula dapat buffered earning hari itu...


buffered earning pun hari ini sudah bertukar menjadi metered earning dan bertambah lagi satu buffered earning baru. walaupun aku tak sehebat macam otai blogger yang lain ..paling mudah, hari ini saja kakinikl yang dapat 2000uv sehari...tapi yang ini pun mampu membuatkan aku terseyum sorang-sorang depan lt aku.....

terima kasih encik nuffnang.
tak berpaling tadah punya...
semangat untuk berblogging semakin bertambah. akan selalu ber 'blogwalking' lepas ini.

semangat nie....
semangat blogwalking
semangat berblogging
semangat nak kena siapkan bab 1, 2, 3 yang nak kena hantar sebelum raya nie.....(semangat terbesar)
makin bersemangat..bila encik suami sudah balik.

ane - dok senyum sorang-sorang. errr sebenarnya entri malu tahap gaban..pasal aku punya sikit je..tapi mesti kasi publish...aku nak encik nuffnang tahu yang aku berterima kasih pada dia..sebab ini membakar semangat aku..hihihihihhi

No comments:

Related Posts with Thumbnails