15 September 2010

Kerepek Bayam

masa singgah beli nata de coco..
nampak kerepek yang pelik...
bila di tanya...
kerepek bayam!

(sumber : shw.sayasha.fotopages.com)

ingatkan daun getah yang dicelup jadi warna hijau.
rasa. ok lah..
sesuatu yang lain..
dah la beli sikit je..
semuanya berebut nak rasa kerepek bayam.

(sumber : mforum2.cari.com.my)

mak mertua siap nak makan kerepek bayam dengan nasi...
nasib baik dah habis... hehehehehe

tahun depan, nampak gayanya kena beli banyak la.

10 comments:

Anonymous said...

kerepek ni memang sedap..MDT dah lame tau..tp org baru komersilkan.... :)

selamat hari raya rumah no19

- G C - said...

sedap ek? rasa camne?

penah jugak tengok orang jual, tapi tak pernah beli.

lepas ni kalo jumpa orang jual, nak kena beli nih

Anonymous said...

sokong MDT..kerepek ni mmg sedap.. ;)

Ezao' Edogawa said...

kerepk ni sedaplah!
saya pgy beraya uma org cri krepek ni tak jumpa2 ... ni stahu sy mak sy ada ckp kuih org dulu2 zaman batu, hehehe i mean kuih tradisionallah. hehe ...

cari2 kat sini pulak jumpa. hehehh!
terliurrr

Hairil Rizal said...

Wah, tak penah jumpa la ini makanan!
Kat KL takde jual ke?

p/S: Kalau jual kat popeye HARUSSS abis stok dia beli!!

nosembilanbelas said...

@MDT selamat hari raya ..baru tau pasal kerepek nie...itu pun cuba.kalau tak cuba tak tau macam mana rasanya

nosembilanbelas said...

@gadis comel beli jangan tak beli..nanti kat rumah kerepek raya kita kaler lain daripada orang. baru la canggih

nosembilanbelas said...

@kamil ace memang kerepek nie sedap. lain daripada yang lain

nosembilanbelas said...

@Ezao' Edogawa sian...telan lagi air liur la lepas nie.hehehehe

nosembilanbelas said...

@Hairil Rizal tak dan kat popeye kot..pasal semua orang nak rasa jugak...

Related Posts with Thumbnails