15 September 2010

Kerepek Bayam

masa singgah beli nata de coco..
nampak kerepek yang pelik...
bila di tanya...
kerepek bayam!

(sumber : shw.sayasha.fotopages.com)

ingatkan daun getah yang dicelup jadi warna hijau.
rasa. ok lah..
sesuatu yang lain..
dah la beli sikit je..
semuanya berebut nak rasa kerepek bayam.

(sumber : mforum2.cari.com.my)

mak mertua siap nak makan kerepek bayam dengan nasi...
nasib baik dah habis... hehehehehe

tahun depan, nampak gayanya kena beli banyak la.

10 comments:

makdara TERDIVA said...

kerepek ni memang sedap..MDT dah lame tau..tp org baru komersilkan.... :)

selamat hari raya rumah no19

GaDis CoMeL said...

sedap ek? rasa camne?

penah jugak tengok orang jual, tapi tak pernah beli.

lepas ni kalo jumpa orang jual, nak kena beli nih

Kamil ace™ said...

sokong MDT..kerepek ni mmg sedap.. ;)

Ezao' Edogawa said...

kerepk ni sedaplah!
saya pgy beraya uma org cri krepek ni tak jumpa2 ... ni stahu sy mak sy ada ckp kuih org dulu2 zaman batu, hehehe i mean kuih tradisionallah. hehe ...

cari2 kat sini pulak jumpa. hehehh!
terliurrr

Hairil Rizal said...

Wah, tak penah jumpa la ini makanan!
Kat KL takde jual ke?

p/S: Kalau jual kat popeye HARUSSS abis stok dia beli!!

nosembilanbelas said...

@MDT selamat hari raya ..baru tau pasal kerepek nie...itu pun cuba.kalau tak cuba tak tau macam mana rasanya

nosembilanbelas said...

@gadis comel beli jangan tak beli..nanti kat rumah kerepek raya kita kaler lain daripada orang. baru la canggih

nosembilanbelas said...

@kamil ace memang kerepek nie sedap. lain daripada yang lain

nosembilanbelas said...

@Ezao' Edogawa sian...telan lagi air liur la lepas nie.hehehehe

nosembilanbelas said...

@Hairil Rizal tak dan kat popeye kot..pasal semua orang nak rasa jugak...

Related Posts with Thumbnails