18 September 2010

Jalan Wakaf Che Yeh

11 September 2010

Bangun pagi dengan penuh bersemangat. nak pergi cari sarapan pagi di Wakaf Che Yeh(WCY). ala jalan yang happening semalam tue.

sampai di WCY, terkejut beruk aku dibuatnya. mak oiiiiiiiiiiiiiii banyaknya sampah!encik suami terpaksa memandu dengan berhati-hati untuk mengelakkan sampah yang penuh di kiri, di kanan dan di tengah jalan..


tepi jalan nak ke pasar WCY

 
depan pasar WCY

 
sebelah pasar WCY

 
sebelah satu lagi la 

semuanya gambar di keliling bangunan pasar WCY.
bila dikorek dengan sepupu sepapat kenapa WCY boleh jadi macam ini?
jawapan....
mana la pekerja majlis perbandaran ada..semuanya raya.
penat Nik Aziz nak ajar rakyat kelantan...menjaga kebersihan.
Nik Aziz kata kalau masih tak bersih lagi...tutup pasar WCY ni...
wow! terkejut aku dengar jawapan yang diberikan..

ane - no komen...tapi tak heran la cik TI boleh berlari mesra bawah maxi aku semalam dengan keadaan macam ini. cuma, aku tak biasa dengan situasi begini..SORRY ye.

8 comments:

Gayahspears said...

ish.. pengotor.. lagsg xmau jg keindahan alam sekitar~lalalala

GaDis CoMeL said...

boleh ker tutup wakaf che yeh tu? tu kan punca pendapatan org kelantan jgk. lagipun di kira tmpt tarikan pelancong jgk kan

Ezao' Edogawa said...

peh pengotoq nya!
malu btul nak cakap ni m'sia!
ni boleh buat aduan rakyat ni...
Panggil karam sigh walia baru betoi

darxniq said...

adehhhh....dah lame x p sane...cam nih plak jadinyer...

awek cung said...

@Gayahspears aku tak mau komen bebanyak gayah weyyy

awek cung said...

@GaDis CoMeL itu yang akak dengar la...tapi rugi besar kalau tutup tempat ini..dah establish kawasan nie. siap ada pintu gerbang lagi

awek cung said...

@Ezao' Edogawa ok..gie kol...nanti boleh masuk tv

awek cung said...

@darxniq tempat nie best sangat...tak tau le pasal apa boleh jadi macam nie

Related Posts with Thumbnails