18 December 2011

Tandatangan sbpa


Wuaaa. Aku masih lagi berperang dengan akal, minda dan nafsu lagi. Yang mana satu harus aku turuti.

1. Aku adalah pembaca tegar cuepacs.blogspot.com. Bila baca blog tue, depa kata jangan tandatangan lagi. Selagi depa belum jumpa PM lagi. Depa jumpa PM hari khamis nie.

2. masalah aku ialah PA Perak akan tandatangan pada hari Selasa ini. Wuaaaa apa aku nAk buat nih...

3. Ya betul. Kalau tak suka dengan sbpa, jangan tandatangan. Dok lagi la dengan ssm tue. Mana boleh, kalau orang naik gaji banyak, aku nak jugak...

4. Tapi andaikata apa-apa yang betlaku nanti. Aku tetap tandatangan umur 55 tahun. Macam dulu lagi. Tidak akan berubah pendirian aku yang satu ini. 

5. Petang ada bantahan kat jalan chan saw lin (eh betul ke eja?). Jauhnya, x mampu nak g aku. Huhu

*wani - di dalam dilema. Lagi teruk drpd dok siapkan tesis nih :'(

Sent from Samsung Mobile

No comments:

Related Posts with Thumbnails