24 August 2010

Tidur sebantal Mimpi lain-lain

23 Ogos 2010

(sumber : itachristin.blogspot.com)

aku terjaga daripada tidur. dan aku termangu seketika. aku bermimpi tadi. dan aku ingat apa yang aku mimpi kan. aku dapat ANAK KEMBAR. laki sorang dan perempuan sorang. tak ingat muka. dah tertulis nama. tapi aku dah lupa namanya.

pagi ini aku tak sihat. dan aku berhajat nak ponteng je kelas esok.

isyhkkkk pasal apa la aku nie bodoh sangat pagi tadi. kan ke baik aku bangun sembahyang hajat ke taubat ke baca Quran ke? barulah dapat apa yang dihajati... ini tak aku kejut encik suami tanya pukul berapa? dia cakap pukul 3 pagi...

sekarang nie, aku masih lagi dok berfikir...aku nak percaya atau tidak mimpi itu. Bulan Ramadhan ni..mana ada setan yang boleh ganggu mimpi tidur ku....

jadi kalau korang pun bermimpi macam aku dan terasa nak tahu maksud mimpi tue..aku dah minta tolong dengan pakcik gugel untuk mencarinya. ini versi fail pdf dan yang ini kelik kat sini aje lah.....

apa-apa pun....

TUHAN SEMESTA ALAM YANG TELAH MENCIPTAku dan memberikan mimpi...

No comments:

Related Posts with Thumbnails